Search

Alle virksomheder har et fællesdrev på en server med en eller anden form for dokumentstruktur. Nogle har en struktur til godkendelse af dokumenter, hvor filer flyttes rundt mellem mapper indtil de er klar til at blive sendt. Ofte har virksomheder en mappe med skabeloner til breve af forskellig art.

Windows Sharepoint Services giver med få midler virksomheden mulighed for, at strukturere dokumentarkivering og videndeling meget bedre end på et fællesdrev.

Fordele ved Sharepoint

  • Brug brevskabeloner til at strømline dokumenter
  • Se tidligere revisioner af dokumenter
  • Find dokumenter med den indbyggede søgefunktion
  • Opret workflows, så dokumenter automatisk sendes til godkendelse
  • Opret diskussionsgrupper
  • Opret kalendere og integrer dem i Outlook
  • Opret opgavelister og integrer dem i Outlook
  • Fuld kontrol af rettighedsstyring
  • Gem viden ét sted og få dem præsenteret på forskellige måder
  • Tilføj tredjepartsmoduler for ekstra funktionalitet
  • Opret et teamsite der er tilgængeligt via internettet