Search

SuperOffice - fortæl mig mere!!
  • Kontaktpersoner ved kunder er fælles for alle
  • Aktiviteter (mails, telefonopkald, breve etc.) for en kunde er samlet ét sted
  • Opfølgning på kunder og potentielle kunder - husk at holde kontakten ved lige!
  • Registrering af salg samt udtræk af statistikker - f.eks. hvor mange vundne tilbud har en bestemt sælger?
  • Udvalgte data fra SuperOffice kan gøres tilgængelige på virksomhedens hjemmeside for relevante kunder
  • Sælgere på farten kan også være med: SuperOffice Travel

CRM-hvad ?!?

SuperOffice er et CRM-system - Customer Relationship Management. Kort sagt, og direkte oversat: det betyder, at du kan bruge SuperOffice til at håndtere virksomhedens forhold til kunderne!


Hvorfor skal der et system til at håndtere forholdet til mine kunder?
Al relevant kommunikation med kunder (og leverandører etc.) bliver arkiveret i SuperOffice.
Dermed kan alle medarbejdere i virksomheden drage nytte af hinandens kommunikation med kunderne. Viden om kunderne og aftaler der f.eks. er indgået pr. email er tilgængelige og klar til brug for alle.


Hvad mere kan det?

SuperOffice er et dagligt værktøj, der kan tilpasses din virksomhed. De informationer din virksomhed har brug for at registrere og behandle ifb. med indkøb, tilbud, produktion, marketing, fakturering osv. kan gemmes i SuperOffice.
Systemet kan sættes op med brugerrettigheder, så direct marketing personale f.eks. ikke har adgang til kundefølsomme oplysninger!
Læs mere i denne brochure om SuperOffice SIX, som er den nyeste udgave af systemet.


SuperOffice - kom hurtig i gang!

Kontakt Centex, og få en snak med os om hvordan du hurtigt kan komme i gang med at få optimeret kommunikation og arbejdsgange i din virksomhed.